RAD PROFESSIONAL GRAPHICS

قالب آماده وردپرس چیست و تفاوت آن با قالب اختصاصی

قالب وبسایت

بعد از آشنایی من با وردپرس، متوجه شدم هیچ چیز در این سیستم مدیریت محتوا پیچیده نیست و شما هروقت هر مشکلی داشته باشی، برای آن از قبل یک پلاگین ساخته شده تا مشکل را حل کند. هرچه گذشت دیدم سایت‌های بسیاری با وردپرس ساخته شده اما یک مشکل اساسی هنوز پا برجاست!

شما برای این‌که یک سایت جذاب داشته باشید دو راه دارید:
1. از قالب رایگان آماده وردپرس استفاده کنید.
2. از قالب اختصاصی اماده وردپرس استفاده کنید.

قالب آماده وردپرس چیست

من برای ساخت سایتم دو راه داشتم، یا باید از برنامه‌نویس برای طراحی اختصاصی قالب وب‌سایتم استفاده می‌کردم یا باید خودم جستجو می‌کردم تا یک قالب وردپرس آماده شکیل پیدا کنم که نه تنها خیلی تمیز و شیک طراحی شده باشد، بلکه مثل یک سیستم عامل لینوکسی دستم را باز بگذارد برای هرتغییری که دوست دارم در آینده در آن قالب بدهم! این قالب‌ها را شما در سایت‌های داخلی و خارجی می‌توانید پیدا کنید، مثلا تم‌فارِست و مخزن وردپرس برای قالب آماده وردپرس رایگان! بلاخره کدام مناسب هست قالب رایگان یا اختصاصی؟

قالب رایگان آماده

قالب‌ های وردپرس معمولا به صورت پرمیوم یا همان پولی و همچنین در برخی موارد به صورت رایگان منتشر می‌شوند، منبع اصلی قالب‌های رایگان، مخزن وردپرس است که البته این قالب‌ ها به زبان انگلیسی هستند و برای سایت‌های انگلیسی زبان مناسب هستند. این قالبها اکثرا محدود هستند و بسیاری از مزایای قالب اختصاصی مانند افزونه های عضویت و غیره را ندارند.

قالب اختصاصی آماده(پولی)

قالب اختصاصی وردپرس همانطور که از نام آن پیداست، قالبی است که به طور اختصاصی برای شما طراحی می شود (همچنین به صورت قالب های اختصاصی اماده و از قبل طراحی شده در سایت های معتبر برای خرید وجود دارد)و می توانید آن را متناسب با نیازهای خود به طور کامل سفارشی سازی کنید. یک قالب اختصاصی کنترل کاملی برای طراحی و پیاده سازی سایت موردنظرتان ارائه می دهد. در این نوع قالب ها، تمامی قابلیت ها و ویژگی ها به طور خاص برای یک وب سایت ساخته می شوند

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها